sahabatku :))

Wednesday, December 28, 2011

assalamualaikum w.b.t

alhamdulilah masih bernafas menyedut udara ciptaan Allah dan dipanjang umurnya moga dapat menjadi hamba yang taat kepadanya.selama 4 bulan bergelar pelajar tahun dua,menjadikan diriku seorang yang matang dan cekal menghadapi dugaan yang mendatang apakah daya diri ini lemah, mungkin sebelum ini tidak pernah menjadi seperti begitu, insyallah pasti ada hikmah disebaliknya.

tinggal berapa hari lagi untuk menghadapi ujian akhir, rasa sekejap masa berlalu bagaikan air yang mengalir tiada halangannya.moga apa yang dipelajarinya dapat diapalikasi semasa menjawabnya nanti.

Ya Allah, terangkanlah hati hambamu, semoga dipermudahkan sebelum, semasa dan selepas menjawab ujian.ikhlaskan hati ini belajar bukan untuk lulus ujian sahaja tetapi kerana Allah jika allah izinkan untuk menambahkan pengetahuanku.

apabila diri ini tidak kuat mohon padanya dan tidak tertinggal jua disisi sahabat-sahabat yang kukenali.
manis sungguh ukhuwahnya sehingga dapat menceriakan hari-hari menempuh alam universiti.

terasa diri ini semakin meningkat umur semakin sensitif.insyallah dapat dibaikinya moga tidaklah terlalu sensitif.*maaf kepada sahabatku.
dapat berkongsi pengalaman dan bermain masak-masak merupakan aktiviti harian dilakukan bersama.walaupun diri ini selalu dibuli tetapi dapat rasai kemanisan persahabatan :)).
senyum, ketawa, makan, nangis, masak, tengok video, baca blog together-together (;

                MAN JADDA WA JADA
                AL-TAUFIQ BIL NAJAH FIL IMTIHAN ^^
               

dedicated untuk housemateku:
~biha,mira,jami,anisa,mama,nad,ain dan hehe~korang memang best :)




3 comments:

apa yang anda rasa tersirat dihati luahkan :)